søndag 29. september 2013

God kveld der ute! I dag har jeg prøvebakt litt. Det måtte til da jeg har en kake til neste helg som jeg skal gi bort i en babyshower. GLEDER MEG TIL DENNE! Har sett denne kaka på bilde, men vært litt usikker på hvordan jeg skulle løse den. Vært våken noen timer om natta å tenkt på denne også. Nå har brikkene falt på plass og jeg kan bare kose meg! Blir ingen bilder på denne før neste helg, men kan dukke opp noen andre kake bilder før det. Jeg kjøpte noen moulds av Bjørn-Ali som jeg har vært fornøyd med. Kommer bilde på en nydelig engel når jeg får malt den. Har for første gang bestilt noe på ebay i dag også. Kan nesten ikke vente på den pakka. Da håper jeg det dukker opp en bestilling på dåpskake snart. Fortsatt god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar