onsdag 28. august 2013

God kveld! Her er flere bilder fra "arkivet"! Jeg var så heldig å bli spurt om å lage bryllupskake i sommer. Før den skulle være klar måtte jeg prøvebake litt. Noe som både familie, venner og kollegaer måtte "lide" under! Bak og smak! Flott å få tilbakemeldinger når man er uerfaren på bryllupskaker! Jeg håper det ikke blir forlenge til neste bryllupskake. Men sesongen er jo liksom på hell.... I dag fikk jeg en bestilling på rosekake, en av mine absolutt favoritter! Kommer bilde på den i helga. Jeg skal også prøvebake barbiekake snart og se om det blir noe oppdrag der også!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk, tror smakene satt også. Den ene kaka i bryllupskaka er sjokolade, fylt med vaniljekrem og bringebærmousse, den andre store er sukkerbrød med samme fyll. Trukket i ekstra hvit marsipan

      Slett